رزن|بهره برداری از واحد مسکونی با حضور بخشدار بخش بقراطی

به مناسبت هفته بهزیستی یک واحد مسکونی با حضور بخشدار بخش بقراطی، رئیس اداره بهزیستی رزن، حراست بهزیستی رزن ، دهیار روستا و مدیر مثبت زندگی کد۷۹۲ در روستای گندوز از توابع بخش بقراطی دمق مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان رزن رئیس اداره بهزیستی ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بهزیستی گفت:  این واحد مسکونی مددجویی با اعتباری بالغ بر ۳۷۵ میلیون تومان با مشارکت بهزیستی، بنیاد مسکن و مشارکت شخصی مددجو احداث شده است.

رضایی در ادامه گفت: جهت ساخت این واحد مسکونی مبلغ ۴۵میلیون تومان از تسهیلات  بنیاد مسکن ،  مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض از طرف بهزیستی و مابقی با مشارکت خانواده هزینه شده است.

ایشان در ادامه افزود: در سالجاری  بر اساس تفاهمنامه مشترک بهزیستی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تعداد۲۵  مورد از مددجویان تحت پوشش فاقد مسکن واجد شرایط جهت اخذ تسهیلات احداث و تامین مسکن به بنیاد مسکن معرفی شده اند که پس از تکمیل  پرونده ، اخذ تسهیلات و پیشرفت فیزیکی  واحد مسکونی کمک بلاعوض از طرف بهزیستی به آنها پرداخت خواهد شد.  در ادامه بخشدار بخش بقراطی ضمن تبریک هفته بهزیستی و تشکر از مجموعه بهزیستی گفت: ما آماده همکاری و تعامل در راستای کمک به افراد دارای معلولیت و مددجویان بهزیستی هستیم.

کد خبر 113489

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد